prikaz prve stranice dokumenta Utjecajni čimbenici marketinga i menadžmenta pri farmakološkim kampanjama OTC lijekova
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecajni čimbenici marketinga i menadžmenta pri farmakološkim kampanjama OTC lijekova

Ančić, Matija
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo Osijek

Citirajte ovaj rad

Ančić, M. (2022). Utjecajni čimbenici marketinga i menadžmenta pri farmakološkim kampanjama OTC lijekova (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:243:135728

Ančić, Matija. "Utjecajni čimbenici marketinga i menadžmenta pri farmakološkim kampanjama OTC lijekova." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:243:135728

Ančić, Matija. "Utjecajni čimbenici marketinga i menadžmenta pri farmakološkim kampanjama OTC lijekova." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:243:135728

Ančić, M. (2022). 'Utjecajni čimbenici marketinga i menadžmenta pri farmakološkim kampanjama OTC lijekova', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo Osijek, citirano: 26.01.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:243:135728

Ančić M. Utjecajni čimbenici marketinga i menadžmenta pri farmakološkim kampanjama OTC lijekova [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo Osijek; 2022 [pristupljeno 26.01.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:243:135728

M. Ančić, "Utjecajni čimbenici marketinga i menadžmenta pri farmakološkim kampanjama OTC lijekova", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo Osijek, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:243:135728

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.