Ančić, M. (2022). Utjecajni čimbenici marketinga i menadžmenta pri farmakološkim kampanjama OTC lijekova (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo Osijek. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:243:135728
Ančić, Matija. "Utjecajni čimbenici marketinga i menadžmenta pri farmakološkim kampanjama OTC lijekova." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:243:135728
Ančić, Matija. "Utjecajni čimbenici marketinga i menadžmenta pri farmakološkim kampanjama OTC lijekova." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:243:135728
Ančić, M. (2022). 'Utjecajni čimbenici marketinga i menadžmenta pri farmakološkim kampanjama OTC lijekova', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo Osijek, citirano: 13.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:243:135728
Ančić M. Utjecajni čimbenici marketinga i menadžmenta pri farmakološkim kampanjama OTC lijekova [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo Osijek; 2022 [pristupljeno 13.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:243:135728
M. Ančić, "Utjecajni čimbenici marketinga i menadžmenta pri farmakološkim kampanjama OTC lijekova", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo Osijek, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:243:135728